| SN83-005 (ex 3222) staat langs het perron in te wachten. 2 juni 2012, © Daniel Kuczob. |
| 78-3221+78-3220 (ex 3220) komt als trein 15202 onderweg vanuit naar door een van de vele bochten ter hoogte van het dorp .
9 juli 2012, © Mark Olthof. |
| 78-3213+78-3214 (ex 3214) vertrekt uit als trein 15305 van naar .
11 juli 2012, © Mark Olthof. |
| Zojuist is 78-3213+78-3214 (ex 3214) uit het station van vertrokken op weg naar als trein 15307. Op de achtergrond staat 78-3203+78-3202 (ex 3202) welke even ervoor vanuit is aangekomen als trein 15200 om na een pauze van anderhalf uur onder treinnummer 15201 weer retour te gaan.
11 juli 2012, © Mark Olthof. |
| Vlak voordat de zon definitief achter de bergen zal verdwijnen, passeert de uit vertrokken 78-3213+78-3214 (ex 3214) de fraai belichte Orthodoxe kerk van , op weg naar haar eindpunt, het even verderop gelegen station .
11 juli 2012, © Mark Olthof. |
| Na de gehele dag tussen en gependeld te hebben, wordt 78-3220+78-3221 (ex 3220) afgerangeerd richting het afgesloten terrein van de werkplaats van , om zich bij de andere, in uitgelopen, stellen te voegen.
12 juli 2012, © Mark Olthof. |
| 78-3227+78-3228 (ex B 3227+Bz 3228) vertrekt na kruising met de tegentrein uit als trein R 15263 van naar . 22 augustus 2012, © Dragoș Anoaica. |
| Links is 78-3225+78-3224 (ex 3224) vanuit aangekomen in en zal na enige tijd weer terug keren naar . Rechts staat 78-3213+78-3214 (ex 3214) op reserve. 2 september 2012, © Dragoș Anoaica. |
| 78-3213+78-3214 (ex 3214) staat op reserve in . 2 september 2012, © Dragoș Anoaica. |
| Om het instappen vanaf de lage perrons in Roemenië te vermakkelijken zijn onder de deuren extra treeplankjes aan de draaistellen bevestigd, zoals hier te zien bij 78-3213 (ex Bz 3214) in . 2 september 2012, © Dragoș Anoaica. |
| Details van de opschriften op de zijkant van 78-3213 (ex Bz 3214) in . De reclameslogan vraagt of je met je peetvader wilt gaan en dat je de kans geeft en dat details op de website zijn te vinden. 2 september 2012, © Dragoș Anoaica. |
| Detail van het hoofdreservoir van de pneumatische inrichting onder de wagenbak van 78-3213 (ex Bz 3214) in . 2 september 2012, © Dragoș Anoaica. |
| Fabrieksplaatje van SIG op het motordraaistel van 78-3213 (ex Bz 3214) in . 2 september 2012, © Dragoș Anoaica. |
| Draaistelplaatje met type "DM 072" op een het motordraaistel van 78-3213 (ex Bz 3214) in . 2 september 2012, © Dragoș Anoaica. |
| Het interieur van 78-3224 (ex Bz 3224) is nog grotendeels zoals het door Veolia is achtergelaten, inclusief de rode hoofdsteuntjes voor de eerste klas bij Veolia. Bij hebben de Wadlopers geen eerste klas. Wel heeft rode gordijntjes aangebracht om als zonwering te dienen. 2 september 2012, © Dragoș Anoaica. |
| Het interieur van 78-3224 (ex Bz 3224) is nog grotendeels zoals het door Veolia is achtergelaten, inclusief de rode hoofdsteuntjes voor de eerste klas bij Veolia. Bij hebben de Wadlopers geen eerste klas. Wel heeft rode gordijntjes aangebracht om als zonwering te dienen. 2 september 2012, © Dragoș Anoaica. |
| Het interieur van 78-3224 (ex Bz 3224) is nog grotendeels zoals het door Veolia is achtergelaten, inclusief de rode hoofdsteuntjes voor de eerste klas bij Veolia. Bij hebben de Wadlopers geen eerste klas. Wel heeft rode gordijntjes aangebracht om als zonwering te dienen. 2 september 2012, © Dragoș Anoaica. |
| Het interieur van 78-3225 (ex B 3224) is nog grotendeels zoals het door Veolia en Arriva is achtergelaten. De rode gordijntjes zijn door aangebracht om als zonwering te dienen. 2 september 2012, © Dragoș Anoaica. |
| Fabrieksplaat van DUEWAG op 78-3225 (ex B 3224), waarop staat aangegeven dat deze bak in 1982 met bakcode B 125.024 en fabrieksnummer 85477 door Duewag Aktiengesellschaft Werk Uerdingen is afgeleverd. 2 september 2012, © Dragoș Anoaica. |
| De ingeslagen bakcode 124.024 onder een van de deuren van 78-3224 (ex Bz 3224). 2 september 2012, © Dragoș Anoaica. |
| Op de voorgrond nadert 78-3225+78-3224 (ex 3224), gezien op de achterzijde, als trein uit de eindbestemming , waar op de achtergrond 78-3213+78-3214 (ex 3214) op reserve staat. 2 september 2012, © Dragoș Anoaica. |
| Links is 78-3225+78-3224 (ex 3224), gezien op de achterzijde, als trein uit in aangekomen, waar rechts 78-3213+78-3214 (ex 3214) op reserve staat. 2 september 2012, © Dragoș Anoaica. |
| 78-3227+78-3228 (ex B 3227+Bz 3228) passeert in het late middaglicht onderweg van naar . 8 oktober 2012, © Patrick Böttger. |
| 78-3227+78-3228 (ex B 3227+Bz 3228) laat zich op de achterzijde kijken bij vertrek uit onderweg van naar . 9 oktober 2012, © Patrick Böttger. |