SN83-002 (ex 3207) brengt de nacht over in , om de volgende morgen om kwart over zes de eerste trein naar te gaan rijden. | |
SN83-002 (ex 3207) staat om bijna kwart over zes 's ochtend in gereed om als trein Os44146 naar te vertrekken. | |
SN83-007 (ex 3226) is als trein Os44121 uit aangekomen in en wacht de tijd af om als trein Os44120 weer naar te vertrekken. | |
SN83-007 (ex 3226) rijdt het station van binnen, waar al een aantal reizigers staan te wachten, als trein Os44120 van naar . | |
Na een korte stop in rijdt SN83-007 (ex 3226) verder als trein Os44120 van naar , en passeert daarbij het voormalige stationsgebouw van Chybie. | |
Een half uur later nadert de nog in de grijze kleurstelling bevindende SN83-002 (ex 3207) het station van binnen als trein Os44123 van naar . | |
SN83-002 (ex 3207) staat in te wachten op de volgende inzet. | |
Links staat SN83-003 (ex 3231) te wachten op een volgende inzet als rechts EU07-353 met intercity TLK 45104 van naar uit vertrekt. | |
SN83-003 (ex 3231) staat langs het perron te te wachten op een volgende inzet als op de achtergrond ET22-1094 voorbij komt gerangeerd. | |
SN83-002 (ex 3207) nadert als trein Os44122 van naar . | |
SN83-007 (ex 3226) vertrekt uit als trein Os44122 van naar . | |
SN83-007 (ex 3226) staat in gereed om als trein Os44124 naar te vertrekken. | |
SN83-007 (ex 3226) staat naast het niet meer als zodanig in gebruik zijnde stationsgebouw van gereed om als trein Os44124 naar te vertrekken. | |
SN83-007 (ex 3226) vertrekt uit als trein Os44124 naar . | |
SN83-002 (ex 3207) nadert als trein Os44149 uit . Op de achtergrond het viaduct van de snelweg E75/E462 tussen en . | |
SN83-002 (ex 3207) staat in gereed om als trein Os44126 naar te vertrekken. De dames op het perron zwaaien en met deze trein meereizende vriendin uit. | |
SN83-002 (ex 3207) komt als trein Os44126 van naar aan in het station van , waar kop zal worden gemaakt. | |
Terwijl links SN83-002 (ex 3207) kopmaakt om als trein Os44126 uit door naar te gaan, komt rechts EP09-027 met de internationale trein EC105 "Sobiesk" van naar het station van binnengereden. | |
Na het kopmaken vertrekt SN83-002 (ex 3207) uit als trein Os44126 van naar . | |
SN83-007 (ex 3226) is als trein Os44129 uit aangekomen in en zal na kopmaken vertrekken naar . De conducteur loopt langs de trein. | |
Terwijl links SN83-007 (ex 3226) kopmaakt om als trein Os44129 uit door naar te gaan, komt rechts EP09-043 met de internationale trein EC107 van naar het station van binnengereden. | |
Na het kopmaken vertrekt SN83-007 (ex 3226) uit als trein Os44129 van naar . | |
SN82-002 (ex 3105) nadert de eindbestemming als trein Os 49114 uit . | |
Met een kleine vijf minuten vertraging nadert SN82-002 (ex 3105) de eindbestemming als trein Os 49118 uit . | |
EN57-1696 staat in gereed om als trein R 4224 naar te vertrekken, terwijl SN82-002 (ex 3105) als trein Os 49119 naar zal gaan. | |
SN82-002 (ex 3105) is als trein Os 49118 uit | |
SN82-002 (ex 3105) is behalve uitwending ook inwendig aangepast door een nieuwe bekleding van de stoelen. | |
SN82-002 (ex 3105) vertrekt als trein Os 49119 van naar uit terwijl SM42-2099 met wagens op de aansluiting naar een fabriek rangeert. | |
SN82-002 (ex 3105) poseert voor het vervallen stationsgebouw van als trein Os 49121 van naar . | |
SN82-002 (ex 3105) staat in naast werkvoertuig 4527 van ISE Ząbkowice klaar om als trein Os 49123 naar te vertrekken. | |
SN82-002 (ex 3105) is zojuist als trein Os 49123 uit vertrokken naar en kruist bijna onder de verbindingsbaan naar het goederenstation STK S200-303 met een goederentrein in tegengestelde richting. | |
SN82-002 (ex 3105) arriveert in als trein Os 49114 van naar . | |
SN82-002 (ex 3105) passeert bij als trein Os 49116 van naar . | |
SN82-002 (ex 3105) passeert tussen en de spoorbrug over een goederenspoorlijn als trein Os 49121 van naar . | |
SN82-002 (ex 3105) is zojuist uit vertrokken als trein Os 49123 van naar . | |
78-3229+78-3226 (ex B 3228+Bz 3227), gezien op de achterzijde, arriveert in als trein R 15203 uit . | |
Na een korte keerstop vertrekt 78-3226+78-3229 (ex Bz 3227+B 3228) weer uit als trein R 15204 naar . | |
Het Apusenigebergte vormt een heel wat ander decor voor een Wadloper als het vlakke Groningen landschap. 78-3226+78-3229 (ex Bz 3227+B 3228) nadert als trein R 15204 van naar . | |
78-3226+78-3229 (ex Bz 3227+B 3228) passeert als trein R 15204 van naar . | |
78-3226+78-3229 (ex Bz 3227+B 3228) passeert een laag perron van een niet door bediende halte bij als trein R 15204 van naar . | |
In bijna het laatste daglicht nadert 78-3209+78-3223 (ex Bz 3210+B 3223) als trein R 15207 uit . | |
Bij passeert 78-3231+78-3230 (ex 3230) een Roemeens gevaarsein als trein R15203 van naar . | |
78-3230+78-3231 (ex 3230) passeert in de spoorbrug over de als trein R 15204 naar . | |
78-3230+78-3231 (ex 3230) is bij in onderweg als trein R 15204 van naar . | |
78-3230+78-3231 (ex 3230) passeert de uitrijseinen van en een waterkolom als stille getuige van de stoomtijd als trein R 15204 van naar . | |
78-3230+78-3231 (ex 3230) verlaat als trein R 15204 van naar . | |
78-3229+78-3226 (ex B 3228+Bz 3227) vertrekt uit als trein R 15207 naar . | |
SN83-001 (ex 3206) is zojuist uit vertrokken als trein Os 49114 van naar . | |
In het Roemeense landschap bij passeert 78-3229+78-3226 (ex B 3228+Bz 3227) als trein R 15203 van naar . | |
78-3226+78-3229 (ex Bz 3227+B 3228) passeert de Biserica Noua (Nieuwe Kerk) van als trein R 15204 van naar . | |
Even verderop passeert 78-3226+78-3229 (ex Bz 3227+B 3228) bij een in bloei staande boom als trein R 15204 van naar . | |
Bij passeert 78-3226+78-3229 (ex Bz 3227+B 3228), waarvan alleen de achterste bak zichtbaar is, een onbewaakte overweg waarbij wordt gewaarschuwd om op de trein te letten, als trein R 15204 van naar . | |
's Middags arriveert 78-3209+78-3223 (ex Bz 3210+B 3223) in als trein R 15207 van naar . Daar het spoor ten zuiden van dubbelspoor is, staat het sein voor de kruisende tegentrein al op veilig. | |
78-3209+78-3223 (ex Bz 3210+B 3223) als trein R 15207 van naar kruist in met 76-1401+59-1401+76-1402 als trein R 15206 in tegengestelde richting. Geheel onbekend zijn beide materieelsoorten voor elkaar niet, aangezien ze elkaar rond 2006 in Nieuweschans ook ontmoetten, toen echter in de kleuren van NS en DB Regio. | |
De stationschef van heeft 78-3209+78-3223 (ex Bz 3210+B 3223) als trein R 15207 uit het vertreksein gegeven en ronkent passeert het stel het stationsgebouw op weg naar . | |
Tien minuten later staat 78-3209+78-3223 (ex Bz 3210+B 3223) als trein R 15207 van naar op het station van . | |
78-3209+78-3223 (ex Bz 3210+B 3223) passeert als trein R 15207 van naar . | |
Even na 18:00 uur passeert 78-3209+78-3223 (ex Bz 3210+B 3223) de Biserica Noua (Nieuwe Kerk) van als trein R 15207 van naar . | |
78-3209+78-3223 (ex Bz 3210+B 3223) is na de laatste tussenstop als trein R 15207 van naar zojuist vertrokken uit . | |
SN83-003 (ex 3231) is zojuist uit vertrokken als trein Os 49114 van naar . | |
Een van de twee bakken van de SN83-006 (ex 3225) staat inmiddels in de nieuwe kleuren van bij de werkplaats in .
| |
Vrolijk pruttelend steekt SN82-001 (ex 3102) het riviertje de nabij over, voor het laatste stuk van haar 45 kilometer lange rit als trein 44124 op weg van naar .
| |
Zojuist is de SN83-007 (ex 3226) als trein 34205 het station van binnen gelopen vanuit . De links in beeld staande SA109-011 zal twintig minuten later als trein 43212 weer naar vertrekken. De Wadloper (of "D Hatske" genoemd door het Poolse spoorpersoneel) zal na korte tijd worden afgesteld op het rangeerterrein van om uiteindelijk twee uur later naar te vertrekken.
| |
SN82-003 (ex 3110) wacht in om afgerangeerd te worden. | |
78-3218+78-3217 (ex 3218) en 78-3225+78-3224 (ex 3224) staan in gereed om als trein IR 15061 naar te vertrekken. | |
78-3225+78-3224 (ex 3224) is in aangekomen als trein IR 15060 uit . |