| De 3109 is een van de vijf eentjes die per vrachtwagen naar is gebracht.
14 maart 2019. |
| SN83-003 (ex 3231) "vol op de snoet" gezien op het station . Op de achtergrond staat EU07-121 E van Tabor Dębica met nog een diesellocomotief.
3 mei 2019, © Jakub Sobolewski. |
| SN83-003 (ex 3231) staat opgesteld op het station .
3 mei 2019, © Jakub Sobolewski. |
| SN83-003 (ex 3231) passeert (ten noorden van ) onderweg van naar .
10 juli 2019, © Jakub Sobolewski. |
| SN83-003 (ex 3231) is tussen en onderweg als trein TLK 33151 "Małopolska" van naar .
25 juli 2019, © Mateusz Kisiel. |
| SN83-003 (ex 3231) vertrekt uit onderweg van naar .
3 augustus 2019, © Jakub Sobolewski. |
| SN83-003 (ex 3231), bijgenaamd "Zbyszek" staat langs het perron van .
4 augustus 2019, © Maciej Drwięga. |
| Bij het in de huisstijl van brengen kreeg de SN82-002 (ex 3105) de bijnaam "Sylwia". Samen met rijtuig 75 51 28-08 001-6 en motorrijtuig 810 569-4 "Albert" staat de Wadloper in .
5 augustus 2019, © Maciej Drwięga. |
| SN83-003 (ex 3231) is bij onderweg van naar .
6 augustus 2019, © Jakub Sobolewski. |
| 78-3218+78-3217 (ex 3218) is na aankomst als trein IR 15037 uit in afgerangeerd naar spoor 0 voor de nacht en zal de volgende morgen vroeg om kwart voor vijf weer naar vertrekken.
9 september 2019, © Niels Karsdorp. |
| 78-3217+78-3218 (ex 3218) is na aankomst als trein IR 15037 uit in afgerangeerd naar spoor 0 voor de nacht en zal de volgende morgen vroeg om kwart voor vijf weer naar vertrekken.
9 september 2019, © Niels Karsdorp. |
| 78-3218+78-3217 (ex 3218) is als trein IR 15033 onderweg van naar en wacht in de kruising met een tegentrein af.
10 september 2019, © Niels Karsdorp. |
| 78-3217+78-3218 (ex 3218) passeert de uitrijherhalingsseinen in als trein IR 15036 van naar met een vertraging van ongeveer 10 minuten.
10 september 2019, © Niels Karsdorp. |
| 64-1363 staat met trein IR 1833 van naar 10 minuten in te wachten op de kruising met 78-3217+78-3218 (ex 3218), gezien op de achterzijde, als trein IR 15036 van naar . 10 september 2019, © Niels Karsdorp. |
| 78-3218+78-3217 (ex 3218) komt als trein IR 15031 uit aan in .
11 september 2019, © Niels Karsdorp. |
| 78-3218+78-3217 (ex 3218), gezien op de achterzijde, komt als trein IR 15031 uit aan in .
11 september 2019, © Niels Karsdorp. |
| Nadat de reizigers zijn uitgestapt wordt 78-3217+78-3218 (ex 3218) in afgerangeerd van spoor 1 naar spoor 0.
11 september 2019, © Niels Karsdorp. |
| Links staat 78-3217+78-3218 (ex 3218) op spoor 0 van te wachten terwijl rechts 628 525+928 525, gezien op de achterzijde, als trein R 15853 uit aan komt in .
11 september 2019, © Niels Karsdorp. |
| 78-3217+78-3218 (ex 3218) staat op spoor 0 in te wachten om over een uur als trein IR 15034 naar te vertrekken. 11 september 2019, © Niels Karsdorp. |
| In staat 78-3217+78-3218 (ex 3218) op spoor 0 te wachten om over een uur als trein IR 15034 naar te vertrekken, terwijl 0614 048+0614 047 (gereduceerd tot twee motorkopbakken zonder tussenrijtuig) als trein IR 15033 uit arriveert in . 11 september 2019, © Niels Karsdorp. |
| Detail opschrift over het aansluiten aan de depotvoeding op 78-3218 (ex B 3218).
11 september 2019, © Niels Karsdorp. |
| Detail van de opschriften op 78-3218 (ex B 3218), met o.a. de aanduiding van de brandstofvulmond (welke zich net links buiten beeld bevindt), maximum snelheid van 100 km/u, toelating enkel voor Roemenië, gereviseerd op 25 mei 2018 in de werkplaats te , minimum boogstraal van 120 m, nominaal vermogen van 212 kW, lengte van 14,10 m, revisietermijn loopt af op 19 augustus 2024, en onder het raam de aanduiding dat dit rijtuig A betreft met de zitplaatsnummers 1 t/m 36.
11 september 2019, © Niels Karsdorp. |
| Op de voorgrond staat 78-3217+78-3218 (ex 3218) op spoor 0 in gereed om als trein IR 15034 naar te vertrekken, met daarachter 0614 047+0614 048 welke na aankomst als trein IR 15033 uit is afgerangeerd naar eveneens spoor 0. 11 september 2019, © Niels Karsdorp. |
| Detail van de noodrem op het grote voorbalkon van 78-3217 (ex Bz 3218), waarbij de Nederlandse sticker is gehandhaafd en er enkel een Roemeense sticker naast is geplakt, welke vermeld: "De handgreep wordt alleen in noodgevallen gebruikt! Het misbruik van de installatie wordt bestraft volgens de geldende wetgeving." 11 september 2019, © Niels Karsdorp. |
| Detail een paneel met schakelaar op het grote voorbalkon van 78-3217 (ex Bz 3218), waarbij voor een deel de Nederlandse beschrijving zichtbaar is en gedeeltelijk een sticker met Roemeense beschrijving is opgeplakt.
11 september 2019, © Niels Karsdorp. |
| 78-3218+78-3217 (ex 3218) staat in gereed om als trein IR 15037 naar terug te keren.
11 september 2019, © Niels Karsdorp. |
| Links op spoor 4 vertrekt 78-3218+78-3217 (ex 3218) als trein IR 15037 uit naar terwijl rechts op spoor 3 Desiro 96-2521+96-2021 staat.
11 september 2019, © Niels Karsdorp. |
| Om kwart voor acht 's ochtends komt 78-3217+78-3218 (ex 3218) als trein IR 15032 uit aan in , terwijl op de achtergrond 41-0331 rangeert. 12 september 2019, © Niels Karsdorp. |
| Links op spoor 2 staat 78-3218+78-3217 (ex 3218) gereed om als trein IR 15033 uit naar te vertrekken terwijl rechts op spoor 1 Desiro 96-2011+96-2511 zojuist als trein IR 1532 uit in is geariveerd.
12 september 2019, © Niels Karsdorp. |
| 78-3218+78-3217 (ex 3218) laat zich bij vertrek als trein IR 15033 naar uit op de achterzijde nakijken.
12 september 2019, © Niels Karsdorp. |