De 3102 passeert de spoorbrug over het A.G. Wildervanckkanaal bij Zuidbroek. | |
Na in Groningen met de 3217 als versterkingsstel te zijn uitgebreid hebben de NS 3102 + 3117 + 3217 Buitenpost achter zich gelaten op weg als stoptrein 8658 naar Leeuwarden. | |
NS 3102 + 3117 + 3217 passeren de reeds gestarte werkzaamheden aan de partiële spoorverdubbeling tussen Grijpskerk en Veenwouden even buiten Grijpskerk als stoptrein 8666 van Groningen naar Leeuwarden. | |
Op de vroege zaterdagochtenden is een losse Wadloper motorwagen voldoende tussen Winschoten en Groningen. NS 3102, (nog zonder airco-kasten!), nadert Groningen Losplaats als trein 8330 uit Winschoten. | |
Twee uur later is dezelfde NS 3102 wederom als losse motorrijtuig onderweg van Winschoten naar Groningen, nu als trein 8338 en te Waterhuizen. | |
NSR Wadlopers 3102 + 3103 staan op reserve op spoor 13 te Zwolle, terwijl de dienst op Kampen wordt verzorgd door een . | |
NSR 3102 + 3103 + 3101 staan op het punt om bij Zwolle Katwolde het Zwolle-IJsselkanaal over te steken als stoptrein 8547 van Zwolle naar Kampen. | |
De laatste drie NSR Wadlopers 3102 + 3103 + 3101 als stoptrein 8549 van Zwolle naar Kampen bij 's-Heerenbroek. | |
Een half uur later weerspiegelen dezelfde 3102 + 3103 + 3101 in een sloot als volgende stoptrein 8551 van Zwolle naar Kampen bij 's-Heerenbroek. | |
NSR 3102 + 3103 + 3101 te IJsselmuiden als stoptrein 8557 van Zwolle naar Kampen. | |
NSR 3101 + 3103 + 3102 laten zich bij vertrek uit Kampen op de staart kijken als stoptrein 8562 naar Zwolle. | |
De 3102 is in het onderhoudsbedrijf Onnen gereed gemaakt voor de inzet bij Connexxion tussen Almelo en Mariënberg. | |
Met uitgeklapte spiegel vertrekt Connexxion 3102 uit Geerdijk als stoptrein 31035 van Almelo naar Mariënberg.
| |
Ruim 10 minuten later komt Connexxion 3102 als stoptrein 31044 van Mariënberg naar Almelo wederom door Geerdijk.
| |
Connexxion 3102 passeert Vroomshoop als stoptrein 31041 van Almelo naar Mariënberg.
| |
Op spoor 3 onder de kap van Almelo staat Connexxion 3102 gereed om als stoptrein 31031 naar Mariënberg te vertrekken, met daarachter Connexxion 3101, welke zal worden afgerangeerd. | |
Connexxion 3102 vertrekt uit Mariënberg als trein 31058 naar Almelo. | |
Een uur later vertrekt Connexxion 3102 wederom uit Mariënberg naar Almelo, dit maal als trein 31062. | |
Alstom 203.101 is een prototype voor de modernisering van ex oostduitse V100 locomotieven en is geruime tijd op huurbasis door diverse vervoerders in Nederland aan te treffen. Hier staat de loc vergezeld van Connexxion 3102 te Hengelo. | |
Connexxion 3102 nadert het viaduct van de N36 tussen Vriezenveen en Aadorp als stoptrein van Mariënberg naar Almelo. | |
Connexxion 3102 tijdens de stop te Daarlerveen als stoptrein van Almelo naar Mariënberg. | |
Connexxion 3102 passeert de spoorbrug over het Overijssels Kanaal bij Vroomshoop op weg naar Almelo. | |
Connexxion 3102 nadert opnieuw het viaduct van de N36 tussen Aadorp en Vriezenveen, nu echter van de andere kant en op weg naar Mariënberg. | |
Connexxion 3102 staat onder de kap van Almelo op spoor 3 gereed om als trein 31035 naar Mariënberg te vertrekken. | |
Een niet alledaagse combinatie van de Connexxion Veenexxpres 3102 met NSR 3430 te Hengelo. De 3430 werd gebruikt om de defecte 3102 de werkplaats te Hengelo in te duwen. | |
Connexxion Veenexxpres 3102 staat opgesteld te Amersfoort. | |
Op de kopsporen te Amersfoort staat links 6401 van Railion Nederland in totaalreclame voor RailPro, rechts Connexxion Veenexxpres 3102 en daarachter Connexxion Veenexxpress 3101. | |
Connexxion Veenexxpres 3102 staat opgesteld te Amersfoort. | |
Connexxion Veenexxpres 3102 staat opgesteld te Amersfoort. Links is de cabine van Railion Nederand 6401 in totaalreclame voor RailPro zichtbaar. | |
Connexxion Veenexxpressen 3102 en 3101 staan opgesteld te Amersfoort. | |
Connexxion Veenexxpressen 3102 en 3101 staan opgesteld te Amersfoort. | |
Van links naar rechts staan op de kopsporen te Amersfoort: | |
Tijdens het stationnement te , waar de eloc uit Nederland wordt vervangen door een Poolse dieselloc van , worden de 3102 en 3206 (niet zichtbaar) voorbijgereden door dieselloc SU45-164 van de . | |
In de loods van Sigma te staan de Wadlopers 3102 + 3206 naast dieselloc SM42-037 van Poznań. | |
In de loods bij het station van staan dieselloc SU45-018 en Wadloper SN82-001 (DH-3102) gebroederlijk naast elkaar. | |
Enige tijd later was SN82-001 (DH-3102) buiten de loods te geplaatst. | |
SN82-001 (DH-3102) wordt in van de loods naar het perron gerangeerd om als trein 58731 naar te gaan rijden en passeert daarbij dieselloc SM42-221 en stoomloc Ty2-1387. | |
SN82-001 (DH-3102) wordt in voorgerangeerd om als trein 58731 naar te gaan rijden. | |
SN82-001 (DH-3102) staat op het station van gereed om als trein 58731 naar te vertrekken. | |
SN82-001 (DH-3102) wordt in voorgerangeerd om als trein 58731 naar te gaan rijden. | |
's Avonds is SN82-001 (DH-3102) onderweg als trein 58731 van naar en passeert daarbij een rij telegraafpalen bij . | |
SN82-001 (DH-3102) wordt op de tankplaat te weer voorzien van een volle tank brandstof. | |
SN82-001 (DH-3102) wordt in voorgerangeerd om als trein 58727 naar te gaan rijden. | |
SN82-001 (DH-3102) komt met hoge snelheid langs een typisch Poolse entourage met telegraafpalen langs het spoor bij als trein 2234 van naar . | |
SN82-001 (DH-3102) is uit in aangekomen en wordt afgerangeerd om in de loop van de avond weer in actie te komen komen om een slag naar te gaan maken. | |
SN82-001 (DH-3102) rangeert te en komt daarbij langs een nog op het emplacement aanwezige waterkolom afkomstig uit de stoomtijd. | |
Links wordt SA109-006 voorgerangeerd om als trein 58727 van naar te gaan rijden, terwijl rechts SN82-001 (DH-3102) staat opgesteld. | |
Links wordt SA109-006 voorgerangeerd om als trein 58727 van naar te gaan rijden, terwijl rechts SN82-001 (DH-3102) staat opgesteld. | |
SN82-001 (DH-3102) staat op het station van te wachten op een volgende inzet. Aan de baanruimer is te zien dat het stel onderweg op overwegen nog wel eens obstakels is tegengekomen. | |
SN82-001 (DH-3102) is met 13 minuten vertraging als trein 85726 uit in aangekomen. | |
Vrolijk pruttelend steekt SN82-001 (ex 3102) het riviertje de nabij over, voor het laatste stuk van haar 45 kilometer lange rit als trein 44124 op weg van naar .
|