| De 3114 nadert Zuidbroek als trein van Nieuweschans of Winschoten naar Groningen. 14 november 1987, © Robert Stremming. |
| De 3114 passeert een inrijvoorsein bij Zuidbroek. 13 april 1988, © Robert Stremming. |
| NS 3114 wordt na vertrek van de trein van Groningen naar Delfzijl afgerangeerd. 17 september 1996, © Niels Karsdorp. |
| Op de voorgrond staan NS 3114 + Wadfietser 3106 + 3221 in Groningen gereed om als trein 8630 naar Leeuwarden te vertrekken. Op de achtergrond laten NS 888 + 832 zich op de staart kijken als stoptrein 9128 naar Zwolle.
24 juni 1997, © Niels Karsdorp. |
| NoordNed 3114 staat in Nieuweschans gereed om naar Groningen te vertrekken terwijl DB Regio 634 655-5 met de overgestapte reizigers naar Leer zal vertrekken. 22 september 2005, © Peter Schoeber. |
| Bijna 25 jaar na aflevering van de eerste Wadloper 3201 (op 20 augustus 1981) werd op 8 augustus 2006 de eerste voor Arriva afgeleverd. Links staat de fabrieksnieuwe 301 op spoor 2 te Nieuweschans, terwijl op spoor 1 de Wadlopers 3114 + 3116 als stoptrein 30461 uit Groningen komen binnengereden. 8 augustus 2006, © Niels Karsdorp. |
| Veolia 3114 + 3210 passeren Molenhoek (tussen Cuijk en Nijmegen) als trein 32244 van Roermond naar Nijmegen. 25 maart 2007, © Niels Karsdorp. |
| Na door Veolia te zijn geretourneerd aan NS Financial Services zijn de motorrijtuigen 3114 + 3103 en 3119 in Zwolle afgetapt en klaargemaakt voor transport naar Amsterdam, waar het materieel zal worden opgeslagen. Bij de 3103 is na het verwijderen van het Veolia logo het oude NS logo weer zichtbaar geworden. 9 februari 2008, © Niels Karsdorp. |