| De NS 3118 en 3102 waren op 10 september 1994 betrokken bij een overwegaanrijding te Kropswolde. De 3118 staat de volgende dag met schade op het emplacement te Groningen. 11 september 1994, © Niels Karsdorp. |
| Te Groningen staat rechts NS Sik 250 met een werktrein op het uitloopspoor van de voormalige spoorlijn naar Leek en Drachten als links de NS Wadloper 3118 + 3227 (niet zichtbaar) als stoptrein 8654 van Groningen naar Leeuwarden passeert. 23 juni 1995, © Niels Karsdorp. |
| De verbouwde NS 3118 als sneltrein 8346 van Winschoten naar Groningen passeert de net drie uur en drie kwartier pijploze Hunzecentrale.
25 april 1998, © Niels Karsdorp. |
| NS 3118 + 3110 naderen Groningen Losplaats, komende als stoptrein 8356 uit Nieuweschans. 11 november 1998, © Niels Karsdorp. |
| Veolia 3118 + 3222 staan op spoor 35 te Nijmegen gereed om als trein 32245 naar Roermond. 18 maart 2007, © Niels Karsdorp. |
| Veolia 3118 staat in Groningen voor onderhoud, wat nog altijd in het noorden werd uitgevoerd. 20 oktober 2007, © Bram van der Westen. |
| Drie kwartier later komen Veolia 3118 + 3107 weer terug in Cuijk als spitstrein 32356 van Venray naar Nijmegen. 20 februari 2008, © Niels Karsdorp. |
| Veolia 3118 + 3107 maken een stop op spoor 2 te Nijmegen Heijendaal als laatste spitstrein 32362 van Venray naar Nijmegen. 20 februari 2008, © Niels Karsdorp. |
| Veolia Maashoppers 3118 + 3108 staan als spitstrein 32362 van Venray naar Nijmegen in Vierlingsbeek op spoor 1 te wachten op de passage van Veolia 354 als stoptrein 32263 van Nijmegen naar Roermond. 27 februari 2008, © Niels Karsdorp. |
| De afgetapte 3118 staat in Zwolle naast de TEE van de Stichting TEE. 3 maart 2008, © Niels Karsdorp. |
| De afgetapte Wadlopers 3118 + 3108 + 3107 + 3106 tijdens de laatste nacht in Zwolle, de volgende dag zouden ze worden overgebracht naar de Dijksgracht in Amsterdam. 3 maart 2008, © Niels Karsdorp. |