NS 3210 + 3208 staan bij het eindpunt van de NVBS excursie van Groningen naar Drachten bij de Philips fabriek in de laatsgenoemde plaats. | |
NS 3210 + 3208 passeren de Tolberterstraat in Leek op de terugweg van een NVBS excursie van Groningen naar Drachten. | |
NS 3210 + 3208 staan op het punt Leek te verlaten op de terugweg van een NVBS excursie van Groningen naar Drachten. | |
NS 3210 + 3110 + 3117 stuiven langs Noordhorn als stoptrein 8641 van Leeuwarden naar Groningen. | |
NS 3210 staat in Leeuwarden gereed om als stoptrein 8629 naar Groningen te vertrekken. | |
NS 3210 passeert bij Noordhorn de restanten van de oude spoorbrug over de Noordhornerschuitsloot, waarover het spoor voor de aanleg van het Van Starkenborghkanaal in de jaren 1930 lag, als trein 8676 van Groningen naar Leeuwarden. | |
NS 3210 als stoptrein 8360 uit Nieuweschans nadert de eindbestemming Groningen bij Groningen Losplaats. | |
NSR 3210 laat Kropswolde achter zich als stoptrein 8364 van Nieuweschans naar Groningen. | |
Nadat in het noorden een aantal Wadlopers overbodig raakte, werden ze ook ingezet tussen Zwolle en Kampen. Links komt NSR 3210 als trein 8550 uit Kampen binnen op het station van Zwolle, rechts staat NSR 3103 op reserve. | |
NSR 3210 vertrekt op de eerste dag van de inzet van Wadlopers tussen Zwolle en Kampen als trein 8554 uit Kampen op weg naar Zwolle. | |
NSR 3210 passeert IJsselmuiden (bij Kampen) als trein 8556 van Kampen naar Zwolle. | |
Veolia 3210 (met niet zichtbaar erachter nog de 3103) kwam niet op tijd tot stilstand op het kopspoor 35 te Nijmegen en boorde zich in het stootjuk. | |
Veolia 3210 + 3197 laten Tegelen achter zich als trein 32222 van Roermond naar Nijmegen. | |
Omdat trein 32260 niet kwam opdagen in Nijmegen werden twee Maashoppers van het opstelterrein gehaald om, met 15 minuten vertraging, als trein 32267 naar Roermond te vertrekken. Hier staan Veolia 3210 + 3228 gereed op spoor 1b te Nijmegen. | |
Een allegaartje aan voormalig materieel, al dan niet met museale toekomst, achter het hek op de Dijksgracht in Amsterdam. Van links naar rechts: Stichting Mat'64 419, Stichting Mat'54 766, Stichting TEE 1984-4 + 1984-3, NSFSC 3210 en NSFSC 3114. | |
Links staat NSFSC Wadloper 3210 tijdens een conditierit in Uitgeest. In het midden staat NSR Sprinter 2948 als voorste stel van trein 5856 uit Amersfoort Vathorst en rechts staat NSR Sprinter 2964 als achterste stel van trein 5867 naar Amersfoort. | |
In bijna het laatste daglicht nadert 78-3209+78-3223 (ex Bz 3210+B 3223) als trein R 15207 uit . | |
's Middags arriveert 78-3209+78-3223 (ex Bz 3210+B 3223) in als trein R 15207 van naar . Daar het spoor ten zuiden van dubbelspoor is, staat het sein voor de kruisende tegentrein al op veilig. | |
78-3209+78-3223 (ex Bz 3210+B 3223) als trein R 15207 van naar kruist in met 76-1401+59-1401+76-1402 als trein R 15206 in tegengestelde richting. Geheel onbekend zijn beide materieelsoorten voor elkaar niet, aangezien ze elkaar rond 2006 in Nieuweschans ook ontmoetten, toen echter in de kleuren van NS en DB Regio. | |
De stationschef van heeft 78-3209+78-3223 (ex Bz 3210+B 3223) als trein R 15207 uit het vertreksein gegeven en ronkent passeert het stel het stationsgebouw op weg naar . | |
Tien minuten later staat 78-3209+78-3223 (ex Bz 3210+B 3223) als trein R 15207 van naar op het station van . | |
78-3209+78-3223 (ex Bz 3210+B 3223) passeert als trein R 15207 van naar . | |
Even na 18:00 uur passeert 78-3209+78-3223 (ex Bz 3210+B 3223) de Biserica Noua (Nieuwe Kerk) van als trein R 15207 van naar . | |
78-3209+78-3223 (ex Bz 3210+B 3223) is na de laatste tussenstop als trein R 15207 van naar zojuist vertrokken uit . | |
Eveneens op het eerste spoor van laat 78-3222+78-3210 (ex Bz 3223+B 3210) zich op de achterzijde kijken als deze gereed staat om als trein R 15105 naar te gaan. | |
Terwijl de stationshond van toekijkt wacht 78-3222+78-3210 (ex Bz 3223+B 3210), gezien op de achterzijde, als trein R 15105 van naar de vertrektijd af. De plaats is vernoemd naar de aldaar geboren schrijver Ion Luca Caragiale. | |
Met een imposante graansilo als decor vertrekt 78-3210+78-3222 (ex B 3210+Bz 3223) uit als trein R 15106 van naar . | |
78-3210+78-3222 (ex B 3210+Bz 3223) wordt in voorgerangeerd om over ruim een half uur als trein R 15105 naar te vertrekken terwijl rechts 78-3233+78-3232 (ex 3229) staat opgesteld. | |
In staat links 78-3229+78-3226 (ex B 3228+Bz 3227) als trein R 15123 naar en rechts 78-3222+78-3210 (ex Bz 3223+B 3210) als trein R 15105 naar , te wachten op vertrek, beide gezien op de achterzijde. |