NS 3212 + 3231 bij Roden tijdens een NVBS excursie van Groningen naar Drachten. | |
NS 3212 + 3231 bij Roden tijdens een NVBS excursie van Groningen naar Drachten. | |
NS 3212 + 3231 rijden door de straat in Nietap tijdens een NVBS excursie van Groningen naar Drachten. | |
NS 3212 + 3231 rijden door de straat te Leek tijdens een NVBS excursie van Groningen naar Drachten. | |
NS 3212 + 3231 (niet zichtbaar) rijden door de straat in Leek tijdens een NVBS excursie van Groningen naar Drachten. | |
NS 3212 + 3231 bij Marum tijdens een NVBS excursie van Groningen naar Drachten. | |
NS 3212 + 3231 onder het viaduct van de A7 bij Marum tijdens een NVBS excursie van Groningen naar Drachten. | |
NS 3231 + 3212, gezien op het achterste stel, bij Drachten tijdens een NVBS excursie van Groningen naar Drachten. | |
De 3212 is vanuit de richting Winschoten onderweg naar Groningen en passeert het inrijbordes van Scheemda. | |
De NS 3212 en 3101 trotseren de kou als stoptrein 8656 van Groningen naar Leeuwarden bij vertrek uit Zuidhorn. | |
NoordNed 3212 + 3213 passeren het Foxholstermeer als stoptrein van Nieuweschans naar Groningen. | |
Weer een kruising te Mantgum, nu met links Arriva 3212 als trein 30035 van Leeuwarden naar Stavoren en rechts Arriva 3213 als trein 30048 van Sneek naar Leeuwarden. | |
Rechts staan Arriva 311 + 307 op het opstelterrein te Leeuwarden als links Arriva Wadloper 3212 als trein 30054 uit Stavoren komt langsgereden. | |
Arriva Wadloper 3212 is zojuist uit Leeuwarden vertrokken als trein 30043 naar Stavoren en passeert de op het opstelterrein opgestelde 237 + 306. | |
Tijdens de Nijmeegse wandelvierdaagse en zomerfeesten in juli 2007 kreeg Veolia tijdelijk de beschikking over twee extra Wadlopers 3212 en 3217. In Boxmeer staan de 3111 + 3217 + 3212 (gezien op de achterkant) als trein 31864 van Boxmeer naar Nijmegen | |
Een historische line-up van drie dieseltreinen in Zwolle. Van links naar rechts: Plan X 186 van Historisch Streekvervoer Achterhoek, TEE koprijtuig 1987-4 van de Stichting TEE en Wadloper 3212 van NS Financial Services. | |
Omdat door de onverwacht intredende winter de onlangs gesloten werkplaats Zaanstraat weer werd heropend diende het aldaar opgeslagen materieel van het Spoorwegmuseum naar elders te worden verplaatst. Het oudste nog bestaande dieseltreinstel 27 uit 1934 werd in Amersfoort opgeslagen, waar het tijdens het wachten op rangeerwerkzaamheden om een spoor in de loods vrij te maken staat te wachten in gezelschap van de Wadloper 3212, Plan U 195 en Plan V kopbak Bk 852. | |
Drie generaties afgevoerd dieselmaterieel bij de loods in Amersfoort. Van links naar rechts Plan U 117, Wadloper 3212 (beide te wachten op verkoop) en de vooroorlogse 27 van het Spoorwegmuseum, welke in de loods zal worden opgeslagen. | |
3212 (links) en 3209 (rechts) staan op een rangeerterrein in in Argentinië te wachten op wat komen gaat. | |
3212 staat op een rangeerterrein in te wachten op wat komen gaat. De beide bakken staan niet gekoppeld. | |
In staan de twee bakken van B 3212 en Bz 3212 los van elkaar. | |
B 3212 staat als een losse bak te . Op de achtergrond is 3209 te zien. | |
De losse bak Bz 3212 steekt in schril af tegen de fris bestickerde 3201. |