De 3204 + 3211 + 3213, gezien op het achterste stel, tijdens een stop te Hardenberg tijdens de NVBS excursie van Zwolle via Coevorden en naar Zwolle. | |
Na kopmaken in Coevorden gaan de 3213 + 3211 + 3204 (laatste stel niet zichtbaar) tijdens de NVBS excursie via het traject van de Bentheimer Eisenbahn naar . | |
De 3213 + 3211 + 3204 te op het traject van de Bentheimer Eisenbahn tijdens de NVBS excursie van Zwolle via Coevorden en naar Zwolle. | |
De 3213 + 3211 + 3204 te op het traject van de Bentheimer Eisenbahn tijdens de NVBS excursie van Zwolle via Coevorden en naar Zwolle. | |
De 3213 + 3211 + 3204 te op het traject van de Bentheimer Eisenbahn tijdens de NVBS excursie van Zwolle via Coevorden en naar Zwolle. | |
De 3213 + 3211 + 3204 te op het traject van de Bentheimer Eisenbahn tijdens de NVBS excursie van Zwolle via Coevorden en naar Zwolle. | |
De 3213 + 3211 + 3204 te tijdens de NVBS excursie van Zwolle via Coevorden en naar Zwolle. | |
Na afloop van de NVBS excursie van Zwolle via Coevorden en naar Zwolle vertrekken de 3204 + 3211 + 3213 uit Zwolle naar Groningen. | |
De 3213 nadert Winschoten vanuit de richting Groningen. | |
De 3213 is zojuist uit Groningen vertrokken in de richting van Winschoten en nadert de losplaats van Groningen. Op ongeveer deze plek bevindt zich tegenwoordig de halte Groningen Europapark. | |
NS 3213 is op de eindbestemming Stavoren aangekomen. Het treinpersoneel rust even uit op het bankje, alvorens terug te keren naar Leeuwarden. | |
NS 3213 + 3221 naderen de spoorbrug over de Stroobossertrekvaart nabij Buitenpost als stoptrein 8660 van Groningen naar Leeuwarden. | |
NS 3213, onderweg als stoptrein 8639 van Leeuwarden naar Groningen, is zojuist de spoorbrug over het Van Starkenborghkanaal bij Zuidhorn gepasseerd. | |
Een winters plaatje van NS 3213 + 3116 die als stoptrein 8617 van Leeuwarden naar Groningen een besneeuwd Zuidhorn binnen rijden. | |
NS 3213 nadert Loppersum als stoptrein 8866 van Delfzijl naar Groningen. | |
NS 3213 nadert Zuidhorn als trein 8627 van Leeuwarden naar Groningen. | |
Arriva 3213 is als trein 30039 onderweg van Leeuwarden naar Stavoren en passeert de spoorbrug over de Wijde Wijmerts te Nijezijl (tussen IJlst en Workum). | |
Nadat de vertraagde tegentrein in Sneek is gearriveerd is het wachten op het omzetten van het wissel voordat Arriva 3213 met 20 minuten vertraging als trein 30047 uit Leeuwarden de rit naar Stavoren mag vervolgen. | |
Een kruising te Mantgum van links Arriva 3213 als trein 30033 van Leeuwarden naar Sneek en rechts Arriva 3212 als trein 30046 van Stavoren naar Leeuwarden. | |
Arriva 3213 vertrekt uit Mantgum als trein 30033 van Leeuwarden naar Sneek. | |
Arriva 3213 passeert de voormalige baanwachterswoning 3 te Jellum-Boxum (tussen Leeuwarden en Mantgum) als trein 30037 van Leeuwarden naar Sneek. | |
In Leeuwarden staat links Arriva Wadloper 3213 gereed om als trein 30041 naar Sneek te vertrekken, terwijl rechts Arriva 239 zojuist als trein 30154 uit Harlingen Haven is binnengekomen. | |
Te Leeuwarden vertrekt links van spoor 1 Arriva Wadloper 3213 als trein 30045 naar Sneek, terwijl rechts op spoor 2 Arriva 239 gereed staat om als trein 30145 naar Harlingen Haven te vertrekken. | |
Arriva 3213 rijdt binnen op spoor 1 te Leeuwarden als trein 30060 uit Sneek. | |
Arriva 3213 staat op spoor 1 te Leeuwarden gereed om als trein 30049 naar Sneek te vertrekken. | |
Arriva 3213 is als trein 30049 onderweg van Leeuwarden naar Sneek en maakt een stop op het station Mantgum. | |
De allerlaatste kruising tussen een Wadloper en een te Mantgum. Links staat de 236 als trein 30057 van Leeuwarden naar Sneek. En rechts staat de 3213 als allerlaatste Wadloper in de reizigersdienst bij Arriva in trein 30070 van Stavoren naar Leeuwarden. Na aankomst in Leeuwarden werd de 3213 samen met de nog in Leeuwarden aanwezige 3216 en 3211 overgebracht naar Groningen. | |
De verplaatsing van de door de NSR 1777 naar Amersfoort gebrachte Wadlopers naar de loods waarin ze zullen worden opgeslagen geschiedde door een dieselloc van Strukton. Om vanaf het goederenemplacement bij de loods uit te komen moest een aantal keer heen en weer gestoken te worden. De 3213 + 3211 worden geduwd door de 303001 van Strukton. |