Niels z'n Wadloper Bladzijde

Foto's

Foto's van Wadlopers


Foto's per treinstel

De foto's zijn gerangschikt per treinstel, kies een treinstel:
3101
3102
3103
3104
3105
3106
3107
3108
3109
3110
3111
3112
3113
3114
3115
3116
3117
3118
3119
3201
3202
3203
3204
3205
3206
3207
3208
3209
3210
3211
3212
3213
3214
3215
3216
3217
3218
3219
3220
3221
3222
3223
3224
3225
3226
3227
3228
3229
3230
3231
Detail
Interieur
Overig
Transport
Sortering op jaartal
Sortering op buitenlands treinstelnummer

Klik op het plaatje om de foto groter te zien
Beweeg de muis over buitenlandse plaatsnamen en afkortingen of namen van somige spoorwegmaatschappijen voor een beknopte uitleg.

3220 te Cuijk

NS 3220 tijdens een stop in Cuijk tijdens detectieproefritten op een deel van de Maaslijn tussen Nijmegen en Venlo.
9 mei 1992, © Peter Schoeber.

3220 en 142 te Cuijk

NS 3220 bezocht een deel van de Maaslijn tussen Nijmegen en Venlo en ontmoet in Cuijk NS dieseldrie 142 in de reguliere reizigersdienst.
9 mei 1992, © Peter Schoeber.

3220 te Cuijk

NS 3220 vertrekt uit Cuijk tijdens detectieproefritten op een deel van de Maaslijn tussen Nijmegen en Venlo.
9 mei 1992, © Peter Schoeber.

3220 te Appingedam

De 3220 is als stoptrein 8841 onderweg van Groningen naar Delfzijl en heeft zojuist Appingedam achter zich gelaten.
7 augustus 1995, © Niels Karsdorp.

3220 + 3106 + 3104 te Zuidhorn

De onverbouwde NS 3220 met airco en de verbouwde 3106 en 3104 uit Leeuwarden naderen Zuidhorn op weg naar Groningen als stoptrein 8611.
25 juni 1997, © Niels Karsdorp.

3220 te Groningen

NS 3220, nog onverbouwd maar wel met airco, nadert eindstation Groningen als trein 8362 uit Winschoten en passeert de oude, nog van pijpen voorziene, Hunzecentrale in Groningen.
22 april 1998, © Niels Karsdorp.

3220 bij Groningen Noord

Arriva 3220 passeert de Walfridusbrug over het Van Starkenborghkanaal bij Groningen Noord als trein 30551 van Groningen naar Roodeschool.
8 april 2007, © Niels Karsdorp.

3220 + 3203 + 3201 + 3204 te Amersfoort

In afwachting tot de terugkeer van de rangeerloc, die via Den Dolder en Baarn werd gedriehoekt, staan de Wadlopers 3220 + 3203 + 3201 + 3204 buiten het hek bij de loods in Amersfoort.
27 december 2010, © Niels Karsdorp.

78-3221+78-3220 te Cara

78-3221+78-3220 (ex 3220) komt als trein 15202 onderweg vanuit naar door een van de vele bochten ter hoogte van het dorp .
9 juli 2012, © Mark Olthof.

78-3220+78-3221 te Cluj-Napoca

Na de gehele dag tussen en gependeld te hebben, wordt 78-3220+78-3221 (ex 3220) afgerangeerd richting het afgesloten terrein van de werkplaats van , om zich bij de andere, in uitgelopen, stellen te voegen.
12 juli 2012, © Mark Olthof.

78-3221-78-3220 te Ploiești Sud

78-3221+78-3220 (ex 3220) staat op spoor 1 in gereed om over ruim een half uur als trein R 15107 naar te vertrekken.
17 mei 2017, © Niels Karsdorp.

78-3221 en 78-3233 te Ploiești Sud

78-3220+78-3221 (ex 3220), gezien op de achterzijde, vertrekt als trein R 15107 naar uit en passeert de rechts opgestelde 78-3233+78-3232 (ex 3229).
17 mei 2017, © Niels Karsdorp.

78-3221+78-3220 te Ploiești Sud

78-3221+78-3220 (ex 3220) staat afgerangeerd op een zijspoor te .
18 mei 2017, © Niels Karsdorp.

78-3220+78-3221 te I.L. Caragiale

78-3220+78-3221 (ex 3220) arriveert in als trein R 15115 van naar .
18 mei 2017, © Niels Karsdorp.

78-3221 en 78-3210 te Ploiești Sud

Links arriveert 78-3221+78-3220 (ex 3220) als trein R 15124 uit in en rechts wacht 78-3210+78-3222 (ex B 3210+Bz 3223) om voorgerangeerd te worden over een half uur als trein R 15105 naar te gaan vertrekken.
19 mei 2017, © Niels Karsdorp.


De foto's zijn gerangschikt per treinstel, kies een treinstel:
3101
3102
3103
3104
3105
3106
3107
3108
3109
3110
3111
3112
3113
3114
3115
3116
3117
3118
3119
3201
3202
3203
3204
3205
3206
3207
3208
3209
3210
3211
3212
3213
3214
3215
3216
3217
3218
3219
3220
3221
3222
3223
3224
3225
3226
3227
3228
3229
3230
3231
Detail
Interieur
Overig
Transport
Sortering op jaartal
Sortering op buitenlands treinstelnummer

Laatste foto's toegevoegd op 14 maart 2022.
Meer zullen nog volgen.


Deze bladzijde is het laatst gewijzigd op 17 augustus 2017.